Subscribe
21 Mei 2010

selamat tinggal ym......

Dicatat oleh pakYOUall

apa nak aku katakan dlm blog ni...hanya perasaan rindu je pada sidia,ntah lah kemana dia hari ni...mcm aku nak berenti je dari dunia ym ni... semakin jauh aku renungi diri semakin dekat dia dihati...dia mentari aku lah sinarnye..dia lautan aku lah air nye ... kalau lah ada selain dari dia biar aku hancur lalu menjadi debu ..... kerana cinta biar aku dianggap gila ... bila hadir rindu yg satu ni aku akan tanya diri aku siapa dia ....dari mana dia ni ...bila dirimu hadir seolah berada dialam mimpi...tapi aku anggap smua ni fantasi...kerana cinta biar lah aku ilang dari pandanganmu ... tak sanggup nak menghadapi smua ni ...ntah lah telah lama dahaga belaian seorg insan sepertimu...kiranya ko hilang aku akan ucapkan selamat tinggal ym.

0 ulasan:

Catat Ulasan