Subscribe
26 Mei 2010

terima kasih sez .....

Dicatat oleh pakYOUall

aku harap ko leh terima apa aku nak kata kan ni , bukan niat aku nak cakap besar dlm room atau dihujung talian tapi cukup lah aku nyatakan keikhlasan aku pada ko org semua. Aku bukan lah sekaya mana yg ko org bayangkan cakap aku pun bukan nye leh di percayai hanya cakap kosong , tapi keikhlasan aku ini untuk bagi seket kelegaan pada kawan kita sez ... aku tak mampu nak sedia kan sbuah hotel 5 bintang tapi cukup lah rumah tumpangan ..kalau sesapa nak selesa pi lah hotel 5 atau 10 bintang kat jb tuh bagi aku hanya tuk mengurangkan beban kawan kita dari jauh ..napa pulak aku nak mungkir janji sbb aku hanya mampu setaraf rumah tumpangan bajet nye hanya kecil ..ntah lah gitu jauh ko anggap aku ni ... tak pe lah sez aku pun tak akan join nanti.. cukup lah apa yg kau kata pada aku dlm blog kamu ...terima kasih sez!

0 ulasan:

Catat Ulasan